Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

wtorek, 20 sierpnia 2013

Sulwork i praca z przodkami

sesje solwrk i ho'oponopono Joana Mądrzak manawaPraca z przodkami – jakże często pomijana we własnym rozwoju, a jak niezwykle ważna. Bo od kogo mamy uzyskać błogosławieństwo miłości, mocy i wsparcia, jak nie właśnie do własnych przodków. To oni stoją za nami, dając nam oparcie. To z nich i dzięki nim jesteśmy, a naszym życiem możemy uhonorować ich życie. Jesteśmy sumą naszych przodków i niezależnie od tego, czy nasi przodkowie żyją czy nie, mają oni na nas ogromny wpływ.

Doświadczyłam tego podczas bardzo głębokiej pracy w trakcie warsztatu z rytuałem Ho’oponopono pod koniec lipca oraz podczas sesji indywidualnej opartej o Solwork prowadzonej przez Joannę Mądrzak 7 sierpnia. Sesja trwała aż 4 godziny, tak aby mogło jak najwięcej się zadziać na jednym spotkaniu, ponieważ nie mogłam uczestniczyć w kolejnym. To była niezwykła sesja – zaskakująca i mocna. Wiele się po niej we mnie zmieniło i myślę, że te zmiany będą trwałe. To znaczy, że nie wróci „stare” po niedługim czasie. Praca ta była inna niż wszystkie, jakie dotąd doświadczyłam. Zmiany, które we mnie nastąpiły miałam już okazję doświadczyć podczas prowadzenia warsztatu Poznaj przestrzeń swojego serca, który odbył się 14 sierpnia. Otóż prowadziłam taki warsztat po raz pierwszy, w dodatku przed większą liczbą uczestników, niż wcześniej podczas grupowych channelingów. I czułam w sobie spokój, luz, radość, prowadzenie wszechświata i wszystko pięknie płynęło. Wiedziałam, co mam mówić, bez udziału umysłu i bez jakiegokolwiek stresu czy napięcia. Wcześniej prowadzenie warsztatów czy spotkań bardzo mnie stresowało. Po sesji i rytuale Ho’oponopono czuję większą moc, wsparcie przodków, miłość do siebie, swojego ciała oraz do Tych za mną, z których jestem. To bardzo ważne, by poczuć ich wsparcie i moc. Nie oznacza to, że musimy zaakceptować ich poczynania, z którymi nie zawsze się zgadzamy. Nie oznacza to, że mamy stać się ich kopią i postępować, jak oni. Oznacza to tyle, że energia płynie z pokoleń starszych w przód, czyli do młodszych i to właśnie stamtąd - od własnych przodków możemy otrzymać wspierającą, wzmacniającą i też uwalniającą z ograniczeń energię. Korzystajmy z tych nieograniczonych zasobów, a nasze życie nabierze nowej jakości.

0 komentarze: