Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

sobota, 13 lipca 2013

Wrocławskie spotkania z channelingiem - podsumowanie

spotkania z channelingiem, channeling w PolsceJak dotąd odbyły się 3 grupowe spotkania z channelingiem we Wrocławiu. Grupki były kameralne, do 6-ciu osób i zawsze samoistnie tak dobrane, że uczestniczki łączył pewien temat przewodni. Temat ten trafnie i za prowadzeniem Hierarchii Światła stawał się głównym tematem channelingu. Spotkania te wyglądały w ten sposób, że po krótkim wprowadzeniu wszystkich w stan wewnętrznego skupienia, ugruntowania i wyciszenia rozpoczynałam channeling jednego z Wniebowstąpionych Mistrzów, wskazanego przez Hierarchię Światła, najlepiej pasującego do uczestniczek i tematu wiodącego. Często niemalże do ostatniej chwili nie wiedziałam na jaki temat będzie channeling oraz dla jakiej Istoty będę kanałem. Hierarchia Światła przekazywała mi te informacje najczęściej w dniu samej sesji. 

Sam channeling rozpoczynał się pewnym ogólnym wstępem dotyczącym tematu przewodniego, po czym przechodził w dialog z uczestniczkami. Mogły one kolejno zadawać nurtujące je pytania, prosić o pomoc w rozwiązaniu pewnych spraw, o przewodnictwo czy wskazówki. Channeling nie ograniczał się do słów. Wraz ze słowami płynęła uzdrawiająca i pełna Miłości energia, a wielokrotnie też miała miejsce konkretna praca energetyczna z daną osobą. Często towarzyszyło nam głębokie uczucie ulgi, błogostanu, klarowności i jasności. Było to ciekawe doświadczenie zarówno dla uczestniczek, jak i dla mnie. Dzięki tym spotkaniom mój channeling ewoluował, stając się pełniejszy i czystszy.

Po spotkaniach grupowych miało też miejsce kilka spotkań na sesje indywidualne. Na takich sesjach też sporo się działo :). Wtedy element wstępnego wspólnego wyciszenia się nie zawsze ma miejsce, a sam channeling opiera się głównie na wspólnym dialogu i pracy channelowanej Istoty z klientem.

Każdy channeling jest dla mnie, jak i dla wielu klientów niezwykłym doświadczeniem. Często umożliwia głębokie zrozumienie, uwolnienie i pomaga odzyskać harmonię, spokój i chęć do działania, by zmienić swoje życie. Dziękuję wszystkim uczestniczkom spotkań, jak i każdemu, dla kogo channelowałam i będę channelować za zaufanie oraz możliwość służenia takim darem. Jestem zaszczycona, że mogę w taki sposób wspierać Was na Waszej ścieżce ku Wolności i Jedności. Choć wracam do Poznania, to chciałabym w miarę możliwości kontynuować swoją pracę we Wrocławiu. Póki co mam nadzieję, że spotkania grupowe staną się regułą również w Poznaniu :). Moim marzeniem jest spotykać się regularnie w kręgu kobiet, by wspierać się wzajemnie na drodze do poznania swojej prawdziwej Istoty i swojej wewnętrznej Mocy. Wszystko wskazuje na to, że poznańskie spotkania będą organizowane od września w Serdeczniku.

0 komentarze: