Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

środa, 31 lipca 2013

Obfitość i Dobrostan z rytuałem Ho’oponopono

Obfitość i Dobrostan z rytuałem Ho’oponopono we wspólnym kręgu, manawa wydawnictwo, Joanna MądrzakKilka dni temu miałam okazję uczestniczyć w rytuale Ho’oponopono we wspólnym kręgu, podczas którego motywem przewodnim była obfitość i dobrostan. Warsztaty trwały kilkanaście godzin i kiedy już wszystkie miałyśmy „bezmyślne” umysły :) Joanna Mądrzak poprowadziła piękny i niezwykle mocny rytuał Ho’oponopono. Po raz pierwszy miałam okazję tak silnie poczuć wsparcie i moc płynące od moich przodków i od Źródła Stworzenia. Mogłam poczuć i zobaczyć, jak płynąca fala tej mocy oczyszcza mnie z wielu ograniczeń oraz barier w niektórych relacjach. Zrozumiałam, że jestem sumą moich przodków, ich wypadkową, ale ode mnie zależy jakim jestem człowiekiem. Biorę odpowiedzialność za swoje życie i ja decyduję, jak długo chcę jeszcze bawić się w różne życiowe dramaty i roztrząsać stare rodzinne historie. Ja decyduję czy poddaję się emocjom, procesom, dramatom czy wykorzystuję daną mi energię na konstruktywne działania. Poczułam ogromną wdzięczność do moich przodków za to, że za mną stoją i mnie wspierają. Wyrzekając się swoich przodków, wyrzekamy się sporej części siebie. Widzę także zmiany w moim sposobie myślenia i postrzegania świata, w tym zmiany w podejściu do kwestii pieniędzy, obfitości i dobrostanu :). Czuję wielkie podekscytowanie na myśl dalszej zabawy z Zeszytem Zmian i ciekawość co dalej zadzieje się w moim życiu. Gorąco polecam warsztaty Joanny Mądrzak Obfitość i Dobrostan z rytuałem Ho’oponopono we wspólnym kręgu. Więcej informacji na www.manawa.com.pl

0 komentarze: