Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

czwartek, 7 lutego 2013

Przeszłość równoległą rzeczywistością

nic nie ginie we wszechświecie, prszeszłość, równolegla rzeczywistośćMiałam ostatnio ciekawy sen. Dotyczył on rozdziału mojego życia sprzed kilku lat, który wydawał mi się dawno zamknięty. Sen był bardzo wyraźny. Obejmował znane mi osoby, ale wyglądał jakby moja relacja z nimi ciągle trwała. Rano lekko zdezorientowana zapytałam się w swoim sercu, co to znaczy? Przecież ten rozdział jest już dawno zamknięty. Odpowiedź, jaką dostałam bardzo mnie zaciekawiła i zainspirowała. Otóż usłyszałam:

"Nie odcinaj się od przeszłości. Nie zamykaj jakiś rozdziałów swojego życia. Robiąc to odcinasz się od wielu wartościowych doświadczeń i wzmocnień, które z tego pola płyną. W wielu momentach swojego życia stajesz na rozdrożu i wybierasz jakąś ścieżkę. Zmieniasz ścieżki, dokonując wyborów. Przeskakujesz ze ścieżki na ścieżkę za każdym razem, kiedy wybierasz. Natomiast nie znaczy to, że tamte pozostałe ścieżki nikną gdzieś w przestworzach. We wszechświecie nic nie niknie. Tamte ścieżki idą dalej, żyją dalej swoim życiem w równoległych rzeczywistościach. W ten sposób Twoja dusza zbiera całe spektrum doświadczeń w danym wcieleniu. Odcinając się od przeszłości, zamykając pewne rozdziały, odcinasz się od tych doświadczeń oraz od tego wszystkiego, co one mogą Tobie dać. A mogą Ciebie silnie wesprzeć, oferując ciekawe wglądy, uzdrowienie, zrozumienie i wielkie zaplecze energetyczne wzbogacając i dopełniające Twoje pole energii. Także otwórz się na swoją przestrzeń, spójrz na nią, jako obiektywny obserwator. Jeśli była bardzo trudna, to otwórz się na wybaczenie. Zainicjuj w sobie wybaczenie sobie i innym, odpuszczenie wszelkich żali i urazów. Otwórz się na doświadczenia z przeszłości, ponieważ również dzięki nim jesteś teraz tu, gdzie jesteś. Otwórz się na harmonijny przepływ energetyczny z przeszłości do teraz, by stworzyć silne i stabilne podstawy dla przyszłości."

0 komentarze: