Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

wtorek, 15 maja 2012

Błogosławienie i uwielbienie obecności Boga

Uwielbienie obecności Boga, błogosławienie Matki Ziemi, blessing of Mother Earth - GaiaKochani, pozwoliłam sobie zapożyczyć poniższe błogosławienie i uwielbienie obecności Boga na Ziemi i w całym układzie słonecznym, abyśmy czytając je odzyskiwali wewnętrzną harmonię, jedność ze wszystkim, co nas otacza i otulali Miłością naszą ukochaną Ziemię. Autor (pan Andrzej Walczuk) proponuje przeczytanie tego tekstu z otwartymi sercami, trzy razy po trzy z malutkimi przerwami pomiędzy trójkami, aby poczuć, jak nasza Matka Ziemia oddaje (przekazuje) nam natychmiast to samo i jeszcze więcej.

Błogosławię Cię Gaju, Ziemio... Miłością, Światłem i Pokojem.
Błogosławię Cię tutaj i teraz, dzisiaj i zawsze i wszędzie, nieustannie... 
Pełnią mojej najczulszej czystej bezwarunkowej miłości, mojego Chrystusowego Serca.
Najpiękniejsza z pięknych Perło w manifestacji planetarnej Boga, 
najcudowniejszy z cudownych Brylancie w manifestacji planetarnej Boga...
Najsłodsza, najczulsza, najmilsza, najtroskliwsza, ukochana, umiłowana, uwielbiona, przecudowna, życiodajna Boska Matko, Mateczko, Mateńko, Matuleńko niezliczonych istnień, które z niezrównaną miłością, czułością piastujesz na swoim przecudownym, życiodajnym, Boskim Łonie.
Przecudowna, życiodajna Boska Matko moich matek. Błogosławię Cię tutaj i teraz, dzisiaj i zawsze i wszędzie nieustannie, pełnią mojej najczulszej Czystej Bezwarunkowej Miłości mojego Chrystusowego serca. Błogosławię tutaj i teraz, dzisiaj i zawsze i wszędzie. Ciebie i wszystkie Twoje dzieci, całą ludzkość, wszystkie istoty wszystkich cywilizacji jakie piastujesz na swoim przecudownym, życiodajnym Boskim Łonie.
Przecudowna, życiodajna Boska Matko moich matek.
Błogosławię Cię teraz i zawsze, nieustannie pełnią mojej najczulszej, 
Czystej Bezwarunkowej Miłości mojego Chrystusowego Serca.


Zapożyczone z www.slowianie.org

0 komentarze: