Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

poniedziałek, 7 listopada 2011

Uzdrawiająca medytacja przygotowująca na Bramę Energetyczną 11.11.11

Uzdrawiający płomień, szmaragdowo zielony i fioletowy płomieńKochani, w związku ze zbliżającą się Bramą Energetyczną 11.11.11 wiele starych, obciążających przekonań może się ujawnić, dlatego też jest to dobry czas na oczyszczenie i uleczenie. Wspierajcie siebie w tym trudnym czasie transformacji i przygotujcie się do współkreowania Nowego Świata. 

Medytacja napisana przez Patricia Cota-Robles, tłumaczenie: Beata.

Płomień Uzdrawiania Przez Nieskończoną Moc Transmutacji wchodzi przez czakrę korony na szczycie mojej głowy i schodzi do Płomienia Boskości w moim sercu. Jako, że to zlewa się z Nieśmiertelnym Zwycięskim Potrójnym Płomieniem w moim sercu, to rozprzestrzenia się jak olbrzymi rozbłysk światła i płynie przez mój system czakr i moje meridiany do Kryształowej Siatki w ciele Matki Ziemi. Święty Płomień uzdrawia, oczyszcza, przywraca każdą komórkę, organ, układ i funkcję moich ciał z powrotem do wibracji zdrowia.

Teraz w głębokiej koncentracji wizualizuję ten płomień szmaragdowej zieleni i fioletu jak przechodzi przez moje ciało kawałek po kawałku. Oddycham głęboko i całkowicie się odprężam. Moje Wyższe Ja obejmuje dowodzenie, a wszelkie napięcia, wątpliwości albo lęki odpadają. To jest wyjątkowy czas tylko dla mnie, a wszystko czym muszę się zająć będzie na mnie czekać, jak skończę, więc na ten czas puszczam to.

1. Uzdrawiający Płomień zaczyna rozprzestrzeniać się w obrębie mojej fizycznej struktury mózgu, mojego rdzenia kręgowego, układu nerwowego, systemu czakr i meridian usuwając wszelki ślad choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień zwiększa moją świadomość oraz zdolność używania myśli i wszystkich aspektów mojego systemu czakr, by wzmocnić mój proces myślenia, jako że ja współkreuję nieskończoną doskonałość Nowej Ziemi.

2. Następnie Uzdrawiający Płomień spływa do moich oczu — usuwając wszelki ślad choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień przywraca moje oczy do doskonałego wzroku, pozwalając mi zobaczyć i rozpoznawać doskonałość w każdym Życiu.

3. Uzdrawiający Płomień płynie teraz do moich uszu — usuwając wszelki ślad choroby albo braku jakiejkolwiek równowagi. Uzdrawiający Płomień przywraca moje uszy do doskonałego słyszenia, pozwalając mi usłyszeć wewnętrzny głos mojego Wyższego Ja i muzykę Wszechświata.

4. Uzdrawiający Płomień płynie teraz do mojego nosa, zatok, krtani, strun głosowych, tchawicy, oskrzeli, płuc oraz każdej funkcji mojego głosu i aparatu oddechowego — usuwając wszelkie ślady choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień poprawia moje oddychanie i umożliwia mi wchłanianie maksymalnej ilości prany podczas Świętego Oddechu. Doświadczam teraz aromatu i oddechu Ducha Świętego i Jam Jest umocniona, by mówić „językiem Aniołów.”

5. Następnie Uzdrawiający Płomień płynie do moich ust, zębów, dziąseł, języka, przełyku, żołądka, wątroby, woreczka żółciowego, jelita cienkiego, jelita grubego, wyrostka robaczkowego, odbytu, pęcherza moczowego, nerek i każdego fragmentu mojego układu trawiennego i wydalniczego — usuwając wszelki ślad choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień przywraca wszystkie aspekty mojego układu trawiennego i wydalniczego, pozwalając mi oczyścić moje ciało oraz doskonale przyswajać jedzenie i napoje.

6. Następnie Uzdrawiający Płomień płynie do moich duchowych centrów w mózgu: do mojej przysadki, szyszynki, podwzgórza i zwojów u podstawy mózgu. Płynie do mojego układu wewnątrzwydzielniczego, tarczycy, grasicy, trzustki, śledziony, nadnerczy, gonad i wszystkich innych gruczołów — usuwając wszelki ślad choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień przywraca wszystkie te aspekty mojego ciała do doskonałej harmonii.


7. Następnie Uzdrawiający Płomień płynie do mojego układu krążenia: mojego układu limfatycznego, węzłów chłonnych, do mięśnia sercowego, komór, zastawek, żył, arterii, naczyń włosowatych, czerwonych i białych krwinek i szpiku kostnego usuwając wszelki ślad choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień przywraca każdy aspekt mojego układu krążenia, pozwalając mi korzystać z moich sił życiowych w harmonii, przepełniając moje uczucia Miłością, jako że współtworzę nieskończoną doskonałość Nowej Ziemi i wzmacniam nasz Nowy Planetarny Proces Boskiej Miłości.

8. Uzdrawiający Płomień płynie teraz do mojego układu rozrodczego, moich kobiecych albo męskich organów — usuwając wszelki ślad choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień przywraca każdy aspekt mojego układu rozrodczego, pozwalając mi utrzymać świętą przestrzeń dla siebie i kogoś innego, kto jest przeznaczony, by przynieść dzieci Nowej Ziemi. Jam jest tworzący czysty kielich w każdej matce i ojcu, Święty Graal, przez który te cenne dzieci urodzą się do planu fizycznego. Ten odmieniony układ rozrodczy umożliwi przybywającym dzieciom mieć doskonałe ciała, dzięki którym pomogą we współtworzeniu Nowej Ziemi.

9. Następnie Uzdrawiający Płomień płynie do mojego układu kostnego i mięśniowego: do moich kości, mięśni, przyczepów, ścięgien, wiązadeł, chrząstek, komórek tłuszczowych i tkanki łącznej — usuwając wszelki ślad choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień przywraca każdy aspekt tych układów, oblewając mnie siłą i wieczną młodością.

10. Uzdrawiający Płomień płynie teraz przez moją skórę, włosy, paznokcie i każdy inny aspekt mojego fizycznego, eterycznego, umysłowego i emocjonalnego ciała, usuwając wszelki ślad choroby albo jakiegokolwiek braku równowagi. Uzdrawiający Płomień rekonstruuje moje ciało transformując mnie do Niepokalanego Konceptu mojego Solarnego Świetlistego Ciała wibrującego Zdrowiem, Wieczną Młodością i Nieskończoną Doskonałością.

11. Teraz, z tym szmaragdowo zielonym i fioletowym Uzdrawiającym Płomieniem pulsującym w, przez i dookoła każdej cząsteczki Ziemskich ciał Ludzkich i ciał Matki Ziemi, proszę Legiony Światła związane z tym Świętym Płomieniem o utrzymanie i podtrzymanie Działalności tego Uzdrawiającego Światła w, przez i dookoła każdej cząstki atomowej i subatomowej oraz fali Życia na Ziemi, aż wszyscy będziemy Wniebowstąpieni i Wolni. Więc tak jest, Ukochany Jam Jest.

siatka energetyczna Ziemi i uzdrawiający płomień

0 komentarze: