Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

środa, 7 września 2011

Abwoon d'bwasmaya

Abwoon d'bwasmaya"Ojcze nasz" inspirowane tłumaczeniem angielskim bezpośrednio z aramejskiego.

Matko-Ojcze Ziemi i Nieba. Źródło życia, dźwięku, wibracji i światła.
W świątyni mego serca przebywaj,oczyszczaj ją i dostrajaj.
Napełnij mnie swoją mądrością tworzenia i dzielenia się tym,
co każda istota potrzebuje by rozkwitać i wzrastać.
Naucz jak kochać i z Tobą współdziałać.
Jak stale odczuwać wsparcie dla prostych potrzeb ciała.
Jak jasno widzieć cel i przeznaczenie.
Każdy następny krok i każde nowe pragnienie niech zbliża mnie do Ciebie.
Co jeszcze we mnie poplątane swoją Obecnością uzdrawiaj,
tak jak ja uwalniam innych poprzez moje uzdrowienie.
Nieskończone Ogniste Drzewo Mocy wciąż nowe rodzące owoce
z ufnością i wiarą Tobie powierzam moje istnienie.


Zapożyczone z: http://dorinamaciejka.blogspot.com/2010/12/abwun.html

0 komentarze: